Contentcreatie
voor impactmakers

Missiegedreven ondernemers en organisaties bij staan om hun positieve
impact te vergroten.

Wat ik het liefst doe?

En daarbij hun authentieke verhaal delen. Of het verhaal gaat over het creëren van duurzame leefomgevingen. Of over de wereld schoner, groener of creatiever maken. Zolang zij maar staan voor beter in plaats van meer.

Hoe ik dat doe?

Door het creëren en beheren van waardevolle content.

Van het bedenken, uitvoeren, faciliteren en plaatsen van content. Bijvoorbeeld het schrijven van artikelen tot korte social media teksten. Het implementeren van het brandbook tot het bouwen van de website.

Samenwerken met:

Mensen die naar beter streven, in plaats van meer. Die naar gezonder, socialer en creatiever streven.

Ondernemers die echt verschil willen maken in wat ze doen. Want zo maken wij met elkaar de wereld om ons heen een stukje beter.

Aanbod

Samen gaan we impact maken. Daar komt veel bij kijken. Ben jij al tevreden hoe jij je bedrijf positioneert? Hoe gaat het beheren van de website je af? En actueel blijven met pakkende content vergt veel tijd. Die tijd kan je ook besteden aan andere zaken. Check het aanbod en plan een afspraak.

Merkstrategie

  • Waarom doe je wat je doet? Waarom wil jij verandering brengen in een sector en in de wereld? Hoe ga je dat doen en waarom daarmee? Allerlei vragen die aan bod komen.

  • Leuk hoor, de wereld verbeteren, maar voor wie doe jij het eigenlijk? En hoe spreek je hen aan? Hoe enthousiasmeer je hen? Dit gaan we samen uitzoeken!

  • Ik geloof erin dat beeld en woord ontzettend belangrijk zijn bij het overbrengen van jouw missie. Welk font, kleurenpalette, tone-of-voice en beelden zet je in? Ik ga aan de slag met een basis brandbook.

Website ontwerp

  • Met welk doel heb jij een website? Als portfolio, belangrijk saleskanaal, voor communitybuilding, verkoop van producten? You name it. We kijken welke website platform er bij past.

  • Op basis van bestaande templates ga ik met en voor jou aan de slag om een passend website template te maken.

  • De meest tijdrovende klus is het bouwen van de website. Van het koppelen van domeinnaam aan de website tot het inrichten van de back-end en het juist invullen van de front-end. Wat een termen he! Ik leg je graag uit wat dit allemaal inhoud.

Contentcreatie

  • Van een goed verhaal gaan mensen aan! Dat is dan ook wat we gaan doen. Maar niet voordat er een strak contentstrategie ligt. Wat, hoeveel, welke inhoud ga je delen voor wie en waar?

  • Ja dit vind ik toch echt het leukste! Hier gaan we echt creëren. Jij vertelt mij zoveel mogelijk verhalen die ik omzet in aansprekende content.

  • Bijhouden van je social media kanalen kost best wat tijd. Van het plaatsen van content, reageren en actueel blijven, deze zorg neem ik uit handen voor je.

Werkwijze


Van kennismakingsgesprek tot passende content.

  1. In een vrijblijvende intakegesprek leer ik jou en je onderneming kennen. We formuleren een probleemstelling. Zodat we daarna doelgericht aan de slag gaan. Belangrijk in dit intakegesprek is te achterhalen wat jouw drijfveren zijn.

  2. Op basis daarvan maak ik een op maat gemaakt voorstel. Wat meestal bestaat uit een strategie én een actieplan. Want ik geloof erin dat deze parallel aan elkaar lopen!

  3. Zie jij het zitten? Dan gaan we samen aan de slag!

Goed om te weten


  1. Ik ga niet mee in de hype, maar kijk wat voor aanpak er bij jou past. Ik ga uit van oprechtheid, authenticiteit en ik kijk wat er qua strategie, stijl en content past bij jou of bij de organisatie.

  2. Wat je kan verwachten: een enthousiast persoon, die mogelijkheden ziet. Meedenkt en meewerkt om te groeien. Waardoor jij je handen vrij krijgt voor de dingen die jou energie geven.

  3. Strategie en vooral een uitvoerende en praktische aanpak.